Ontwerp nieuw kantoor FRSTMEDIA Amsterdam. LINDESIGN werd eind mei benadert door FRSTMEDIA Amsterdam om hun nieuwe kantoor in te richten. Dit gebouw voorheen gebruikt als galerie en daarvoor gebruikt als autogarage. Moest nog heel wat gebeuren. En natuurlijk rekening houdend met een CORONAPROOF kantoor. Ten eerste wouden ze 4 toiletten erbij en twee vergaderzalen en een bedrijfskantine. Ik heb 5 indelingen en ideeën gemaakt, uiteindelijk is het IDEE 5 geworden. Ze wilden eind augustus verhuizen. Dus we moesten snel actie ondernemen zeker met de huidige drukte in de bouw geen aannemer te krijgen. Heb mijn hele netwerk gebeld en uiteindelijk had iemand nog een gaatje tussen de grote projecten. Het was ook nog ontzettend spannend om het op tijd af te krijgen. Uiteindelijk konden we het een week rekken en zijn ze begin september verhuisd. En was het werk klaar. We hebben met zijn allen keihard gewerkt en het is gelukt. Bedankt Ronald Engel van Engelenbouwadvies. FRST Media is een joint venture van wereldwijde adverteerders en marketingbureaus. Ze zijn toegewijd om ’s werelds meest nauwkeurige en uitgebreide marketingverbindingen over de hele wereld te bieden op een enkele online applicatie. Onze wereldwijde portfolio van bureaus biedt meer dan 5.000 live aanbiedingen verdeeld over adverteerders en aangesloten bedrijven en genereert meer dan 1.500.000 hoogwaardig verkeer in het VK, Duitsland, Italië, Spanje, Portugal, Luxemburg, Oostenrijk, Denemarken, Finland, Noorwegen, Zweden, Ierland, Australië, Singapore en de VS. FRST Media stelt adverteerders en aangesloten bureaus in staat om nauwkeurig live aanbiedingen te targeten en een algemeen beeld te krijgen van de verkeersinfrastructuur binnen elke zakelijke doelmarkt op lokaal en wereldwijd niveau. De kwaliteit van het verkeer is van groot belang voor FRST Media en de agentschappen die via FRST Media zaken doen. FRST Media doet, wanneer adverteerders en gelieerde ondernemingen zijn aangesloten door FRST Media, alles in het werk om te handelen in overeenstemming met zijn toegewijde klantenprogramma’s, die periodiek worden herzien, om te voldoen aan de eersteklas opvattingen over hoe het juiste verkeer op het juiste moment met de juiste bron. Elke FRST Media-partner bestaat al vele jaren en wordt algemeen erkend als de belangrijkste beïnvloeder in hun respectievelijke landenregio’s.